Monday, September 9, 2013

Tokwan excident...


Keta tokwan hubby aku yg terlibat ngn kmalangan malam jumaat baru ni... Apa yg uols bayangkan ngn org yg ade lam keta tu? Tokwan drive n bezfren dia duk sebelah... Alhamdulillah tokwan selamat n hnya kna 10 jahitan je kt kepala.... Tp malangnye bezfren beliau meninggal di tempat kejadian.... Lori angkut padi wat jalan sendiri suka hati mak-bapak diorg p parking tgh jln....dh la tgh mlm pLus hujan.. Tokwan xde la drive laju sgt, dlm 60km/j je...maklum le jln kmpung, hujan plak tu kan.... Tp dh xnampak lori padi duk tgh jalan, tokwan langgar n langsung xbrek la...time dpt berita tokwan excident hubby aku dh pikir tokwan mcm xde...nk balik kampung tp hubby aku xlarat coz dia dh ala2 nk demam... So, kami tnggu berita dr depa je kt kampung...

Esknye petang baru balik tgk tokwan....alhamdulillah tokwan dh bleh bawak motor sndiri, so xde la teruk sgt... Cuma tokwan sedih coz kwan dia mninggal n dia mcm salahkan diri dia sndiri ats kematian kwan dia tu... Nak wat camana takdir dh tulis camtu...smoga tokwan tabah...


 

1 comment:

Aty_Fared said...

alhamdulillah tokwan selamat..tapi takziah pada kawan dia...kekadang bukan sebab kite..tapi kecuaian orang lain kite menjadi mangsa.......takut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...