Friday, September 13, 2013

Bukit Merah Laketown

Ok, dh gtau kan my hubby booking umah bank kt bukit merah laketown...siap mak dr ganu dtg nk ikut skali p jenjalan... Kami bertolak hari sabtu, kul 12t/hari lebih camtu la.... Aku siap masak nasi n lauk bagai....ye la, nti smpai sana senang je terus mkn....huhu...my MIL dtg ngn adik ipar....so, meriah ckit la, even pakLang n makLang xjadi dtg coz nk settlekan kete tokwan yg excident hari tu...

Tapi rasa mcm xbez sgt la kt bukit merah tu...cam sunyi je, org xramai pon.... Kami pon xde la meround2 sgt, juz turun mandi kolam yg dekat ngn umah rehat tu je...ye la, kasi anak2 main air je...mak pak pon tumpang sbelah kaki main air...huuu...

Tasneem pon bukan syok sgt nk main ngn air, dia duk cbuk nk bejalan je....nk belari sana sini...maklum la bru terlepas kan...sbelum ni asyik terkurung dlm umah je...huhu... Lagipon hari tu cuaca mendung je, xde panas sgt...so, main air gitu2 je la....pastu trus naik... Itu je? Yup, itu sajo....















        

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...