Thursday, September 19, 2013

Gaya Si Comel Berhari Raya 2013

Dh lama aku xjoin contest....tdi tgh duk godek2 bw aku jumpa la contest Gaya Si Comel Berhari Raya 2013 kt blog BabyIbu .....dh alang2 gambar tasneem time raya baru ni ada kan, so marilah kita memeriahkan lagi contest ni....

hadiah pon menarik tajaan YourBabyWardrobe, BabyIbu shoppe,  Untuk C Comel, n The Aura Handmade Little Trinket....

Ok, inilah banner contest
Uols nk join klik laju2 yek...

Nama penuh anak saya is Dhiya Tasneem bt. Dzul Helmi
Umur is 1 tahun 3 bulan
Tahun ni tasneem beraya rumah tok di Dungun, Terengganu
Dia sgt la teruja dpt balik kampung tok n beraya kat sana
Gambar ni tasneem ngah pikir nk mkn kuih apa
Coz depan dia tu ada mcm2 jenis kuih n biskut raya....
Sonok la tu dpt amik sndiri...
Hari raya kan, so mama n papa bagi green light kt tasneem...
Sonoknye berganda sampai xhingat dunia...hehe

W/pon raya dh lepas, tp kenangan raya tahun ni amat la bermakna buat tasneem ^_^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...