Tuesday, September 17, 2013

Rambut

Em, rambut tasneem xde la panjang sgt....tp nk tocang pokok kelapa tu memang dh lepas la... Rambut depan pon dh cucuk2 mata...rasa cam nk potong ckit tp syg plak... Tasneem ni masalah dia kuat nau berpeluh tang kepala... So bila berpeluh rambut tu nampak kusut n masai...aku tersangat la xsuke...huhu... W/pon duk umah je xsuke tgk rambut ank berserabai even xpakai baju bagai pon...ngeee...dan menjadi masalah jgk bila tasneem xsuke rambut dia ditocang, disepit, dikelip, bla bla bla...stress mama....

Klu dulu2 time mula2 aku nk ngajar tasneem tocang rambut dia ok je...xkisah pon aku godek2 rambut dia...tp time tu rambut ala2 ada, stakat tocang n klip je la...skrg dh panjang ckit(ckit je la) dia plak xmo aku kacau rambut dia....adeh....camano nk buat ni....

Penah skali aku pegi parkson ri tu, hubby duk pilih2 baju dia n aku duk mngejar tasneem...salesgurl tu tegur tasneem 'hensemnye adik'....haha...ye la, tasneem pakai jeans n tshirt pastu rambut lepas camtu je....nampak cam boboi la.... Tu yg aku nk tocang rambut tasneem, xnk org salah tgk ank aku gugurl ke boboi...mls dh nk menjawab soklan laki ke pompuan ni?eh, mcm laki....huuuuu

Ni pic bulan pose ri tu
Ni baru2 wat tocang kt tasneem
Dia ok je dr umah, p majlis bukak pose kt ar-rahnu bank rakyat
Sampai la balik umah plak, xde kacau pon rambut dia tu
Time ni aku sgt suke....nampak kemas je ank mama...

Ini plak gambar ptg kmaren
Aku tocang rambut dia coz peluh2
Nk gi econsave jap beli brg basah
Tp xdan kuar umah lagi hoi....dia dh tarik itu tocang
Skali ngn pengepik rambut tu...haishh

Buat2 xtau je bila aku pandang dia ngn muka serius

Pastu wat muka comey n xbesalah
Aduyai...pasrah mama nak....
Sudahnye mama senyum je ^_^

Xpe la, nti mama ajar lagi tasneem ikat rambut ye....xsuke ank mama kusut2 tau....


      

1 comment:

achiek anis said...

hehe...boboi plak ea...

airis dah berapa kali dah potong rambut depan...coz opahnya bising takut juling mata katanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...