Wednesday, September 25, 2013

Sand castle

Aku tingin sgt nk bawak tasneem main pasir kt pantai...dh lama dh keinginan tu...huhu....n aku pon nk join sama main pasir ngn tasneem....bila la agaknye ek? Hmm...tnggu tasneem 2 tahun ke ats ok la kot....tp klu tasneem main pasir skrg pon aku xhalang, aku akan perati je apa yg dia akn buat bila dpt main ngn pasir....bagi dia pegang, bagi dia rasa struktur pasir..... Lain plak ngn hubby aku, siang2 lagi dh mnjerit xkasi ank main...kotor katanye....huhu


Aku baca buku ni....


tgk yg no.96 tu...
Lagi berkobar2 aku nk bawak tasneem main pasir kt pantai
Tp xde la smpai tahap meroyan lagi...hehe
Nk tnggu tasneem besar ckit nk ajak hubby p mandi laut n main pasir kt pantai


Pic ni dh lama....lpas raya baru ni kot...
2 3 hari lpas balik dr ganu....
Rumah aku umah taman, w/pon corner lot
Tetap xde bahagian tanah utk tasneem main....
Nampak x pasu plastik yg kosong kt tepi tu?
Yup, dr situ la pasir yg tasneem main tu....dia sndiri yg curah tanah
Pasu bunga plastik tu dlu2 aku kononye nk mnanam pokok bunga isi masa lapang
Last2 pokok bunga sume mati, tinggal pasu je duk tepi pagar...
Tu yg jadi mainan tasneem tu...huuuu


Papa dh marah tasneem time ni
Main kotor katanye...
Tp aku rilek je...ala, bagi la can tasneem main jap
Bukan lama pon, 10 mnit je kot
Pastu trus bawak tasneem masuk dlm n bersiram.....

Klu tasneem main kt luar aku bagi dia kebebasan....
Buat la apa pon, nk main apa pon...mama monitor jek...
Tp klu btul2 main yg kotor cth: air longkang, memang aku mnjerit jgk la
Kang dpt pnyakit, naya tasneem aku....
Budak baru nk blajar kan, sonok tgk dia happy....
Tp trkilan ckit je xleh bawak tasneem g playground ptg2, jauh la nak oi...
Huhu...



 

2 comments:

LYAfrina said...

Bgus.. Mmg kna biar ank teroka dunia.. Rsa mlalui sentuhan. Cma kt sbg ibubapa kna guide

Baiduri said...

Yes...agree ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...