Tuesday, February 8, 2011

Hutan Lipur Chemerong

Hari jumaat baru ni aku n hubby bLik kmpung kt dungun, b'tolak pg lg dr sedaka...tp singgah melawat mak ngah kt Grik dlu, pastu g kenduri umah mira (adik ipar) plak....p mai p mai dlm kul 6 lbih jgk la smpai kt ambs....tired... esokan plak hari sabtu, aku, hubby n mak aku juz plan nk g mandi air terjun je kt Hutan Lipur Chemerong...korang penah p x? aku pn bru kali ke-2 p mandi sana...hehe....xjauh pn....dlm 40km kot dr kmpung aku, tmpat pn ok...ade guard n rmai org dtg musim cuti...tmpat memang fresh =) hehe...
ni baru sampai, tak mandi lg...snap2 dlu...ni mak aku yg jadi jurufoto, hehe....b'sngguh2 dia suh kami b'gmbar =)

cantik tak? tp ni kt bawah la....air laju...aku tak brani naik kt atas....nanti la lain kali p lagi...heee

kami dh menyelam, mak aku tgh snap2 lg....hehe...syok mandi oo....cejuk bangat

hubby aku dah naik time ni coz rmai la plak dtg mandi kt kami...air jdi tak syok la...huhu....ni muka hubby aku tgh cejuk....kih3

pic ni pn sblum mandi...hubby aku tgh cari pot nak terjun...rmai org la, tgk la blakang aku tu....
tp cemerong memang bez....mai la ramai2 try (^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...