Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Tuesday, January 21, 2014

1 tahun 7 bulan ++

Buat pertama kalinye blog baiduri bersiaran di tahun 2014...mood is comeback...huhu...jom la story pasal perkembangan tasneem ek...hehe...

Cik tasneem biasa2 je...masuk tahun 2014 ni tasneem sgt bagus tingkah-lakunye...fasa tuntrum dh abes utk masa skrg....so, hari2 sgt jarang dgr tangisan beliau....yg kedengaran hanyalah nyanyian demi nyanyian sahaja....haha....itu budak dh nk dapat mulut plak, so hari2 menyanyi, mengaji, n membaca....tulisan dlm buku pendek aje, tp bacaannye berjela2....hehe....nomey sungguh kan bila budak2 berceloteh....hmm, terasa tasneem makin cepat plak membesarnye....lagi bape bulan dh nk masuk 2 tahun....alahai anak....nak adik x? ehh....

Err...aku pon dh try nk potty trainkan tasneem...memandangkan skrg dia pon dh paham ckit2 arahan, so dh bleh start la kan....huhu...2 mnggu lpas kot aku train dia, tp bertahan 1 jam jek...penat hoi, penat  berpesan2an....dlm sminit bape kali ntah aku igtkan dia 'tasneem, nk kencing bgtau mama tau'....dlm masa yg sama hati aku ni asyik la berdebar2 ngalahkan nk amik exam....nk amek exam pon rilek je aku rasa...hadusss....last2 aku pkaikan pmpers kt dia....baru la lega.....hehu....tengok?betapa xbermotivasinye mama awak ni cik tasneem oi.....sedey....lpas ni aku kena istiqomah btul2....memang niat di hati nk potty train tasneem bila dia masuk 2 tahun....so, skrg dh kna intro2 la...gud luck pada diriku sndirik....huuuuu.....



Budak suka menyanyi n menari.....


Syok tgk muka sndiri....hehe


Ini mnggu lepas punya citer...
Papa bawak round ke Kuala Dulang time balik umah MIL


Papa tunjuk anak ketam berjalan ke?hehe....


Ini pic tasneem sndiri yg snap....
Mama tlg centerkan frame jek.....

Ok tu je la kot ckit2 perkembangan tasneem....blur lagi nk menaip.....
Hampun....

     

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...