Wednesday, November 12, 2014

Main pondok2 kotak2...

Bulan lepas lagi aktiviti main pondok2 ni....17 oktober, hehe...tgk kat fb sndirik.... Hubby balik kje ptg tu wat balik kotak kosong...katanye utk tasneem...ok....

So, lepas dinner mlm tu, tasneem dah start hangkut kotak dia tu....aku pon mulakanlah projek kcik utk tasneem....hasilnye....

Nampak kepala je kot tingkap....hehe

Kan main sonok dia....permainan oldskul....

Mama nk masuk xbleh...awk srg je la masuk ek kakLong...

Papa yg kasi deko2 siap letak bunga bagai...huhu

Hangkut bear2 kesayangan dia...

Ni keesokan harinye hubby bwak balik lagi 2 kotak kosong....
Tasneem nk main, aku kasi hangkut je dia masuk dlm kotak tu...
Suka sgt buat art kt dinding kan, so kasi dia lepas hasil keseniaan dia dlm kotak ni je....
Memang tasneem sonok hokey....

Lukis la nk lukis apa pon....

Khusyuk sgt....hobi pon colouring...
Dh dpt pegang syiok laaaaa.....
Klu ade kotak, xyah bli mainan yg mahal2...
Ini pon boley guna utk ank blajar smbil bermain....kan, kan....

Sampai terlentok2....hehu

Tp skejap je la aktiviti mnconteng dlm kotak tu
Lpas dinner mlm tu, papa tasneem renovate pondok dia kasi panjang ckit
Siap ada pintu, bendera bagai....
Lagi syiok la dia....

Main kuar masuk kuar masuk je la kerojenye
Smbil hangkut bear2....


Teringat zaman kita dlu2....er, aku la....penah gak main pondok2 dlm kotak camni kt bawah umah
Kan main sonok ngn perkakas masak2 bagai...
Menggamit nostalgia la plak.....huhu


Uols mesti ade penah merasa gak kan main ngn kotak2 ni.....hehe



    

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...