Friday, November 1, 2013

Barut baby...

Aku ni gatal je tgn nk hapdet blog, tp xdak modal nk story apa....so, mari la aku story ckit aktiviti jahit-mnjahit aku skrg... Skrg projek ngah siapkan tempahan 10 lai barut baby....mber aku duk kt Gua Musang kelantan yg punya...rakan skerja 1 lab komputer dlu2...huhu, rindu plak nk mnjengah ke sana..

Meh tgk hasil ckit..

Material haruslah cotton flannel yg diwar2kan sejuk, mnyerap peluh n x pnas
Tuan empunya jgk nk kain yg brcorak

Baru je 2 lai yg siap...ngeee, hehe...


Ada lagi 8 lai nk siapkan....
Ala, kejap je siap ni...insyallah...

Alhamdulillah ri ni ada lagi srg mber tempah nursing pillow....
Xsabarnye nk buat ^_^

Uols nk tempah leh emel tuan umah yek....tQ
Suzirizumskal@yahoo.com

.

1 comment:

Chenta Ummi said...

rajinnyee.. saya beli je kat anak2 ku.. mesin jahit pun tak de kat umah kalau tak leh lah cuba buat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...