Monday, November 11, 2013

Kewanitaan...

Tajuk xleh bLah....ngeeeee....kewanitaan la sgt kannn....hehe...aku bantai je, uols jgn la siyes sgt yek...heeeee.... Al-kisah hari sabtu singgah tesco, sempat la nyoping baju tasneem ckit...pertama kalinye papa tasneem belikan baju ala2 kewanitaan utk tasneem setelah sekian lama mama idamkan....hehe, sadis btul bunyinye....aku pon trkejut sbenarnye tiba2 hubby aku terbekenankan baju kembang kt tasneem...besenye dia akn pilih t-shirt n suar2 je....utk pngetahuan uols jgk pakaian2 tasneem sumenye adalah taste papa dia...taste mama dia ni jarang sgt la papanye brkenan, klu diberi pilihan pon boley pilih colour je yg mana comey...huhu....tp aku xkisah, taste hubby aku sume aku brkenan...aku ni bukan jenis cerewet sgt, nk beli ape benda alah skalipon sume nk tnye pndapat hubby aku coz dia pandai pilih brbanding aku....huhu...cam sedey plak bunyinye....

Berbalik pada tajuk, nampak la kewanitaan ckit ank dara aku bila pakai baju kembang....namun begitu lasak tetap melasak.....huuuu....semput.....

Sonok xterkata bila boley berlarian....

Berlarilah semahunya....





Nk begambo sat pon xley....xsabau2 nk brlarian....huhu


Semput mama ngejornye...bukan pe, takut tercium tar aje...huhu


Ini je la al-kisahnye.....sepetang kami di Kuala Dulang, ronda2 balik umah mil hari ahad kemaren...



3 comments:

Aty_Fared said...

Haaa kaann...bebudak ni kalo berlari mmng risau tersungkur jer..lg2 kat tar...haaiiihh...

Dah anak dare dah tasneem... :)

LYAfrina said...

hehe...makin ayu bila berdress ni... tp tu la... bdk2 usia camni mmg kna bg pakai seluar..bru sng dia nk gerak n aktifkan...

**MrS HaZiRaH** said...

salam perkenalan dear....comeynye tasneem...bagi pakai skirt n seluar panjang..kalo jatuh tak luka sangat lutut..heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...