Friday, October 18, 2013

Hujung minggu

Citer hari sabtu ahad sbelom raya baru ni punye...ala, bukan citer bez pon....tp xpe la aku nk tempek gambar je wat kenangan....hehe....pagi sabtu tu hubby ade mesyuarat agung bank rakyat kt Park Evenew Hotel, dekat sgt la ngn umah sewa kami ni....dlm kul 2 lebih baru habis kot...igtkan hubby nk rest je kt umah, maklum la penat kan...shari sbelom pon dh balik lewat nk stle hal mesyuarat tu.... Tp balik2 je trus gtau kt tasneem 'ptg ni kita p pantai merdeka ek'..hehe....pantai merdeka je pon, xkisah la...tasneem pon dh boring duk umah je....mamanye tambah2 lg la...huuu

Lpas solat asar siap2 dlm kul 5 lbih jgk p pantai merdeka....tasneem dh mcm ala2 sleepy gitu.....jadinye mood xbape nk ok.....huhu

  
Dh pandai tgk kite
Tu duk tunjuk kt papa la tu kite duk terbang


Muka sdikit ketat
Time ni dh dekat kul 7, so kami dh nk bredar
Tp tasneem tidak rela
Ngah sonok lagi tgk org ramai
Lagi2 tgk budak2 ngah main kt play park
Ksian ank mama....


Ni plak hari sabtu lepas balik dr umah MIL
Hubby la yg nk singgah kt pantai murni
Baru lepas hujan
So boleh la amik angin laut jap...
Sian tasneem xleh main kt play park coz basah
Ni pon muka ketat ngantuk dh petang kannn....

Aku suka tgk gambar ni...my kesayangan

Ok, tu je kisah hari minggu kami


Hmmmm....skrg aku ngah alami masalah ni
Fuh, tersgt mnguji kesabaran....
Err, uols camana ek?



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...