Tuesday, January 1, 2013

Tasneem 7 bulan ++

selamat tahun baru 2013 semua... smoga bersemangat dgn azam yg baru hari ni... aku plak b'azam nak besarkan tasneem ngn didikan yg sempurna...insyallah... smoga Allah sentiasa bersamaku utk mendidik amanahku ini....aameeen..

tasneem dh pon mnginjak masuk 7 bulan lebih skrg...skejap je masa b'lalu... pejam celik pejam celik...huhu... soalan yg makin menjadi2 skrg 'tasneem dh boley buat ape skrg?'... tasneem xboley duduk sndiri lg, duduk kejap pastu t'balik...huuu.... n tasneem jgk blom boley merangkak ngn laju, menerap je makin laju.... tp tasneem suka nyanyi2...hehe... bila pasangkan lagu alif ba ta, mulut dia pon laju jgk duk bunyi....hehe....sonok nengoknye smbil buat kje umah.... klu aku nyanyikan lagu yg dia bese dgr cepat2 dia akn tgk laptop.... budak kecik memang cepat blajar kan ngn perkara yg slalu dia perhatikan... so, skrg aku kna b'hati2...xboley dh buat lebih-kurang....

yg bez skrg nk g memana rasanye tasneem dh ok kot.... aku pon xrisau sgt dia mngis mcm dolu2...

tepek gambar tasneem 7 bulan ek =)


see...tasneem dh ok skrg 
ni time g belii brg kt tesco bru2 ni
w/pon tasneem dh ngntuk tp dia tetap b'tahan...hehe
ksian ko nak


em, hajatnye nk tukar header baru sempena 2013 ni, tp xb'kesempatan lg... nk hapdet n3 ni pon aku t'cungap2... alhmdllah skrg tempahan baju smakin bnyak... so, aku agak bz ckit lah disamping m'buat kje umah n mnjaga tasneem... apepon aku b'syukur w/pon duk umah, masih boley tambah pendapatan sampingan sambil mnjaga tasneem.... terima kasih Allah.....


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...