Wednesday, January 23, 2013

Tasneem nak masuk 8 buLan

huhu...rasa mcm dh b'kurun aku xhapdet blog ni...waaaaa, sgt sedey.... nk wat camana, masa itu emas n sgt mencemburui aku skrg....terkejar2 smpai xterkejar....huuuu

sat je tasneem dh pon nak masuk 8 bulan... em, makin lasak hokey sejak boley meluncur ngn lajunye... tu blom boley merangkak ngn jayanye lagi tu... tak tahu la dh boley nti camana... bayangkan skrg aku dh boley sarung suar jeans yg lama ( yg sblom pegnent dlu)... igtkan dh xleh guna, rupanye masih nk b'jasa ngn aku....hehe... sblom pegnent jeans saiz 27, lpas b'salin jadi saiz 29... tup2 skrg jadi saiz 27 balik, saiz 29 dh melondeh... betapa sekepingnye aku... pepon aku totap b'syukur masih sihat walafiat....ameen ^_^

ok, tasneem plak skrg mcm dh bnyak ragam n gaya yg sgt mencuit hati aku n hubby... skrg paling bez klu balik umah tokma dia, siang lgsung xtido...rela menahan mata ... myb ramai org, spupu yg lebih kurang sama baya ngn dia... so, meriah la kan nk main2... pas kt sesapa saje tersengih ajo kejenye... sonok mama n papa... alhmdllah jgk MIL n ipar-duai seakan memahami dh skrg, xde nk menyuap bagai dh kt tasneem, hehe....lega omak =) tasneem plak masih mkn bubur nasi pagi, t/hari n ptg... mlm2 dlm kul 8 dh masuk tido b'banding dlu2 slagi mak-paknye xtido slagi tu la dia duk mnunggu nk tido...huhu... so, skrg aku bnyak habiskan kje umah pd waktu mlm cth: mesin baju, lipat kain, iron baju2 hubby, kadang2 potong kain yg org tempah.... so, di siang hari ade masa la aku nk main2 ngn tasneem...xde la aku rasa nk bagi tasneem tido aj0o...

hmm, mnggu depan tasneem ade date ngn KK utk timbang 8 bulan... dh bape kilo agaknye ank mama ni... mama skrg pon dh semput nk mndukung tasneem lelama...ngeeee.... tasneem jgk pantang klu mama@papa buka pintu utama skrg... lajunye aje nk kuor... memandangkan kreta kami skrg dh 1, so bila hubby pegi kje garaj akn 0... boley la mama bagi can kt tasneem naik walker kt luar umah, bukan luar pagar yek... mama pon xbrani nk kuar luar pagar...huhu




sonok tasneem?
yeah, sgtt sonok la mama...
nti tiap2 ptg nk main kt luar ek mama...
hamboi....demannnnd.... yo la nak, kita amik angin
kt luar tiap2 ptg, insyallah ^_^


ok, la.... pasni nak hapdet pasal pembelajaran tasneem ngn Mickey n Friends plak.... wah, gitew...hehe

1 comment:

fiqkbe said...

wah tasneem begitu aktif & ceria. seronok tgk ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...