Thursday, January 3, 2013

Kelambu Moden

hoyey2.... kelambu moden yg aku oder 2 hari lpas dh pon smpai....sonok n xsabau rasanye nk tido mlm ni....ehehehe..... nyamuk2 skrg dh pegi skul klu uols nk thu... so, diorg memang xmkn saman w/pon aku sembur ridsect 1 rumah n pasang ubat nyamuk yg letrik tuh... kurang asam yg teramat... aku ngn hubby xde la kesan sgt pon klu kne geget ngn cik nyamuk tu... tp tasneem weols ni, kesian sngguh... tiap2 pagi ade je kesan kne paku ngn cik2 nyamuk... aduss...b'parut hokey!  nti kurang plak saham ank dara aku srg ni...huhu... dh la tasneem xsuka tido b'selimut... ditolak2nye kain selimut klu aku balut dia mlm2...



baru je smpai, aku trus buka ngn rakusnye....hehe

kaler pink gitu....
memang bez, pasang kipas pon terasa w/pon
tido dlm kelambu ni yek....xpanas la kot...

see? smua adalah parut hasil dr cik nyamuk
yg calar2 tu kesan tasneem garu
w/pon kukunye pendek, tp totap bisa ok


so pasni xde dah kot kne geget ngn nyamuk mlm2... kami pon boley tido ngn amannye...hoyey... insyallah....


 

2 comments:

fiqkbe said...

jht giler nyamuk!!

Zana Adieyza said...

ciannya kena gigit nyamuk smpai berbekas mcm tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...