Friday, April 6, 2012

Berdua lagi....

huhu...kena tinggal lg ngn baby mlm ni n mlm esk....hubby kna krsus lg. tp alhamdllah xla jauh sgt mcm mnggu lepas...kali ni hubby aku krsus kt atas puncak Gunung Jerai je...so, if anything happen xsmpai sejam hubby dh bleh t'pacak depan aku...insyallah... dan...mcm biasa jgak aku xnak balik umah MIL wlau dipujuk rayu oleh hubby....ngeeeee.....home sweet home la syg....huhu....

terasa sdikit kebosanan klu tgk tv sensorang ni...lain la klu baby dh kuar kan? bleh gak aku kcau2 klu dia ngah tido ke apa ke...hehe...ni baby kt dlm tummy lg, baby pon cam mlas2 je nk wat gelombang mlm ni....xde mood la 2 klu xdgr suara papa dia.... huuuu....

agaknye masuk tido je la pasni....gud nite ols............

emm...nk tempek gambar skeping...ngeeee =)


pic ni btul2 depan umah MIL... n blakang kami itu adalah Gunung Jerai (^_^)
(majlis tawen kami jun 2010)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...