Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Monday, April 16, 2012

8 Bulan 2 Minggu

Alhamdllah.... xlama dh nk msuk ke 9 bulan, insyallah...

hari sabtu bru ni plan nk ke Padang Besar t'paksa kansel coz Pak Lang kje, spatutnye kami pegi 2 biji kete n Pak Lang jdi pnunjuk arah jalan coz sbelum nk ke padang besar hajatnye nk ke Kubang Keliang dlu ala2 shopping n picnic g2...hubby aku xtau jln...huhu... sudahnye aku ngn hubby ke Penang je menyoping di sana.... tp hubby aku yg menyoping sakan..... waduh, ketar lutut aku ikut dia... tp aku tetap gagahkan diri, kesian plak hubby aku lama dh xshoping baju2 n sluar kje dia... biar la dia shoping puas2... tp yg beznye, hri ahad kemaren aku plak yg menyoping sakan...haha... tp area sg.petani ni je... lepas je jmpa pakar utk check up kemaren, trus melalut smpai mghrib bru jumpa jln balik umah.....huhu...puas hati aku, hubby lak ketar lutut....haha...  aku mcm bese la tambah koleksi nursing bra 2 3 lai lg, panties stengah dozen (utk dlm pantang) n paling bez sempat jgak rembat handbag POLO kemaren....hehe....mau xsyok.... tingin jgak tgk baju2 n sluar jeans, tp nmpaknye lpas b'salin la klu nk menyoping tang 2 pon....huuuu

dh msuk 8 bulan lebih ni bru la aku terasa mcm xlarat sgt2.... kaki dua2 dh nmpak nk bengkak, w/pon perut aku xla besar sgt tp sgt2 xselesa bila duduk lama, sakit blakang n pedih ulu hati sgt2 mcm ada api kt dlm ni....huhu...rasa mcm nk putar2 je jarum jam bg laju cepat2 trus smpai kt trikh EDD aku.... xsabar nk peluk cium little junior kt dlm ni.... kemaren time c/up opkos ade time scan kan...bese aku dgr time 34 mnggu ni baby org  len kepik2 n malu2 je nk tnjuk jntina kt mama n papa diorang, tp baby aku kmaren... wah, cam ngn bangganye saye adalah gegurl mama n papa (^_^).... hehe... btul2 nmpak coz dibukaknye kdua2 kaki.... konpom little junior kt dlm ni adalah pompuan =).... so, xsilap la aku n hubby panggil nama baby slama ni....suke3... berat baby dh m'cecah 2.1-2.4kg kate dktor...  klu baby nk kuar time ni pon dh bleh katenye...hehe...tp tnggu la dlm 3 mnggu lg baby yek.... biar btul2 matang, ni pagi2 masih duk sedu2 lagi..... kecian ank mama n papa ni.... 

aku pon sbenarnye xsbar jgak nk balik b'pantang kt ganu....bleh la duk lama ckit kt sana kan... w/pon berat nk b'jauhan ngn hubby, tp insyallah smentara je.... aku pon lama dh xduk lama kt umah mak aku sndiri... rindu sesangat suasana kmpung umah mak aku....

smoga sisa2 yg tinggal dlm sbulan je lg ni akn berakhir dgn mudah dan selamat.... insyallah.. ameen

(em, xdak gambar lak tempek...huhu)

1 comment:

sekadar_tulisan said...

hope..sumenyer akan berjalan lancar..mudah2 mudahan..awk tau tak zie,my sis terpaksa kene operate dia pun bulan 5 ni gak due,.ada masalah kesihatan skit....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...