Thursday, July 30, 2015

kaklong tasneem ngn horse...

 horaipe....nak hapdet n3 yg ketinggallan a.k.a yg dah basi....huhu

kaklong tasneem ngn horse n my little pony memang minat sgt....my little pony ye la duk tgk lam tv kan....kisah horse tu plak duk tgk citer 'Brave'...yg Merida naik horse sambil memanah tu, haa...kaklong cukup minat nau...klu tgk citer tu siap la naik horse rotan dia tu, trcongek2 kadang smpai trsungkur....tapiiiii xpenah serik....papa plak layan siap belikan busar n anak panah [skrang dh arwah dh, ank panah dh patah]....

saje la aku nk tempek gambar2 yg dh basi ni....nti2 kaklong nk tgk...ni al-kisah bulan 2 ri tu kot yg aku balik ganu sblom CNY...smnggu gak duk ganu....time hubby mai amik tu MIL n tok ikut skali mai ganu....so, bawak la diorg p Pasar Payang, Batu Burok bagai....kt Pantai Batu Burok tu la ada horse ni...skali naik rm5 je... apa lagi kaklong bila nmpak budak2 naik horse, dia pon tingin laa.... ingatkan dia takut, eh xde maknanye nk takut2 okeh....rilek je... yg papa plak siap kena gigit ngn baby horse ni....cian baby horse, nk nyusu kot....

c...membelai2 baby horse...

kaklong sgt teruja ni...tp ekspresi muka mcm bLur2 je....huhu

steady kaklong tasneem...

pusing circle jer....xde p jejauh bagai....
padan la kan.....
ada je kete kuda brhias bagai utk naik reramai kt ctu....
tp xminat plak nk naik reramai...
bagi can kt kaklong udah ler...

lepas horse, paw nk main kite plak ngn papa...

gambar kaklong je ler....
yg kami2 duk cbuk mngemas 
bawak bekal nasi makan kt cni, brpiknik kiter....hehe
papa pon bukan nk snap gambar kitorg skeping dua....

sblom balik raya ganu bru ni pon kaklong ada gak bunyi nk naik horse lagi.....tp xsempat la nk p belah KT nu, lagipon musim raya horse pon balik kampung kot....hehu....in shaa Allah bulan 10 ni balik ganu lagi, papa amek cuti sminggu....klu sempat kita p naik horse ye kaklong....thaqeef pon bley join jgk gamoknye....hehe....xsabau nk nunggu bulan 10......


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...