Wednesday, April 10, 2013

Rumahku.... Syurgaku....

hari ahad baru2 ni mcm biasa tiap2 mnggu mesti akn balik kampung hubby aku..... tp skejap je coz MIL aku nk pegi mlawat tokLang plak, so xde sesape la kt kmpung.... biras aku plak balik klantan, jadinye sunyi le.... tasneem plak bukan main melasak lagi, mana tidoknye dpt merangkak tempat yg luas bukan main lgi dia.... papa surrender, jadinye mama semput ler.... sudahnye aku ajak hubby balik sg.petani.... xlarat nk kepung dh budak tasneem tu....


nengok tu.... belagak je.... kejap dlm bilik, kejap p kluar, pastu masuk dapur lak...
aku nk lari 400m lompat pagar pon xsempat hokey.... fuhhh


sudahnye xsempat masuk asar lagi kami dh blah balik sg.petani.... em, lega dpt balik awal n dpt siapkan mkn mlm awal ckit (dlm hati aku la).... tp rupa2nye idok jugek.... tahu x hubbby bawak aku g mane? jeng3.... g nengok rumah.... hehehehehhehe...... taman apa ntah aku lupa.... tp xjauh mana pon ngn taman yg aku mnyewa skrg.... alahai comey giler la rumah cth yg dh siap tuh..... 








ala2 banglo.... 2 tingkat, 5 bilik
luas weh..... 

tinggal bape biji je lagi yg tinggal tau.... yg lain sume org dh konpem booking nak beli.... errr.... hubby aku pon booking gak sebiji.... tp xkonpem lagi jadi ke x.... tadah tgn cepat 'Ya Allah Ya Tuhanku, mintak2 la jadi...' ameeeeennnnn......  ^________^
klu jadi berpindah la kami bulan september ni, klu aku diam jeeee....maknanye xjadi ler tu....huk2.... tp kesian gak hubby aku kan, maklum ler dia srg je kje... aku xkisah sbenarnye, klu hubby aku beli rumah kecik pon xpe asalkan selesa utk kami.... =)



 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...