Thursday, October 18, 2012

Upin & Ipin ^_^

sebenarnye sebelum mngandungkan tasneem lagi aku suke tgk citer upin&ipin ni...time mngandung pon aku tgk jgak w/pon aku dgr ade org kate xelok tgk kartun time mngandung...lebih2 lagi upin&ipin... tp aku totap tgk jgk... bukan kes degil ke hape, tp aku suke...duk srg2 kt umah, pagi2 aku layan kartun r....hehe....motif  org xbagi tgk kartun time mngandung aku xthu la plak....
 skrg pon aku layan lagi citer upin&ipin petang2 time tnggu hubby balik kje.... bukan stakat aku, tp skali ngn tasneem layan upin&ipin....hehe.... siap gelak sakan yg xtahan tu...keh3, mcm paham je cik tasneem tgk....






tgk dia punye kekhusyukkan tgk citer upin&ipin...sampai ternganga mulut...
aku panggil dia tgk la sat, pastu layan upin&ipin balik....hehe...suke tgk ko nak..


sonok duk ats walker on da spot ala2 boboboi gitew.... tasneem dh xsuke baring2 skrg, klu aku letak dia akn meniarap....pastu xsampai 5minit dia dh mcm sesak dada...tgn dh pandai tolak angkat dada, tp bila dia nk main mainan jadi la sesak dada....dats y dia suke sgt klu mama dia pegangkan dia...mana la larat mamanye nk pegang sentiasa....huhu...so, alkisahnye suh hubby beli time dia balik kje...mls dh nk tnggu2 weekend...kesudahannye ni la hasilnye, hubby beli kt parkson yg xbnyak choices tu ajo....huhu....aku tingin yg ade muzik2 kt walker tasneem, boley ransang otak dia ckit kan....tp dh papanye belikan yg ni...naik ajo la nak...biar mama je jadi muziknye...ehehehe....

erm, ade org kate klu ank xleh duduk lg xleh letak dlm walker....btul ke? coz tulang dia lembut lg....tkut bongkok lak nti....erk, mintak jauh la....aku letak tasneem kejap2 je dlm walker ni....maklum la dia xleh duduk tegap lg...bimbang la jgk ank dara aku srg ni kan.... 

ape pon hope tasneem enjoy ngn kreta barunye sambil layan citer upin&ipin....hehe....luv u cayang =)
 

2 comments:

aTy _faRed~ said...

aty dulu suker tengok boboy tu..!!! sekarang anak pon same..aty pikir muker sebab warne warni cerite tu menarik kot..:) pasal baby walker tu.. memang kalau ikutkan tak elok..info kate boleh melambatkan otot dan motor si anak..boleh buat lambat berjalan or sebagai nyer..tapi elakkan letak terlalu lame dalam tu..paling lame pon jangan lebih 20 minit [melalui pembacaan] aty pon pakai walker..tuk memudahkan kerje aty..dan lagi senang gak nak bagi makan..

Baiduri said...

0o....xleh lebih 20 mnit ek...10s 4 info aty... 2 la, letak ank dlm walker senang nk wat kje, tp klu memudaratkan letak kjap2 je la....tnggu dia tido bru leh wat kje umah nmpaknye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...