Friday, October 19, 2012

Infant Walker & Electronic Play tray

huhu....aku jakun seminit....apa taknye, dah 2 hari beli walker tasneem baru tahu yg button2 kt depan tu bley tekan n kuar muzik + lampu nyala....ok, aku n hubby ketinggalan...baru 1st time beli walker kannnn....beli plak kt pasaraya, bukan beli kt kedai toys...klu kt kedai toys bley la diorg tnjuk-ajar cara guna dari A sampai Z, ni hubby aku tanye camane nk rendahkan n nk tinggikan tempat duduk pon mengigau depa duk cari....huhu...yg m'bolehkan aku tahu ptg kemaren time aku t'pikir camana klu tasneem dah bley mkn nti...button penuh kt depan walker tu klu mknan tumpah jenuh aku nk bersihkan....so, aku belek2 walker tasneem...skali tgk kt tepi tu bleh bukak daa...tgk kt dlm ade tempat letak bateri n skali ngn buku manual dia....huhu....b'sorak kejap dlm malu....haha



budak baru bngun tido...aku paksa gak duk lam walker
erk, muzik tu xmenarik minat dia pon?


see? tray kt depan tu bley bukak...so ko bley la 
bagi tasneem mkn nti kannnnnnn......


xsabar nak bagi tasneem mkn hokey....n nk pakaikan bapron kt dia ^_^ tnggu ye nak =)


 

4 comments:

fiqkbe said...

comel nyer walker dia.. mahal x? beli ktne?

Baiduri said...

fiqkbe: beli kt parkson je....1rat++...hehe

aTy _faRed~ said...

memangkene bukak kan biler bagi makan..aty baru2 ni bagi makan...malas konon nyer nak bukak..hamek ko..habes semua kene lap balik..lagi susah..!! sebab ade kat celah2 menan tu...haaiihh..:)

Baiduri said...

aty: huhu....jadi keroje lain plak la klu mknan msuk celah2 menan tu....camano nk ngelap....hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...