Saturday, October 31, 2015

Manjakani

                                                     Sticky post entri...


Sape yg tak kenal manjakani? angkat tangan....hehe.. 

kebiasaannya anak2 dara jarang kenal buah manjakani, tak kata kt orang la, aku dulu2 time anak dara pon rasanye langsung tak kenal buah manjakani...mak plak xde sebab kot klu nak brcerita pasal manjakani ni kat aku... sampai la aku dah kawen, pegnen, gugur... pon tak kenal lagi buah manjakani....setahun kemudian ada rezeki lagi aku pegnen, bersalin n 1st time berpantang...mesti la bnyak google utk cari maklumat kan.....

tapi....sekarang aku dah ada anak 2 org, barula aku betul2 kenal apa itu buah manjakani, apa kegunaannya, khasiat2nya....sampai la aku terjatuh hati sepenuhnya dgn buah manjakani ni...

Manjakani adalah buah ajaib juga dikenali sebagai herba anugerah yg dicipta Allah utk kaum wanita...terlalu banyak khasiatnya utk menjadikan wanita kekal bak perawan walaupon sudah berkahwin n mempunyai anak....

Manjakani bukanlah 1 penemuan baru, tapi sebenarnye dah berkurun sejak zaman nenek-moyang kita lagi penggunaannya dlm perubatan khususnya utk wanita2 yg baru lepas bersalin sama ada bersalin normal, pembedahan, ataupon yg mengalami keguguran... sgt2 bagus utk memulihkan luka di dalam & di luar rahim seterusnya menyihat dan mnyuburkan rahim...

Apa rasa manjakani ni? hoho...nama pon herba, opkos la pahit yg amat...hehe org moden skrg memang brmusuh la rasa pahit kan...? sape sanggup telan hoi... melainkan mereka yg brjiwa kental je mampu telan...itupon mungkin dicampur dgn madu, jus, atau bla bla bla....

tetapi....jgn risau....klu masih ada yg ingin mengamalkan manjakani mcm aku, cubalah Kapsul Manjakani...aku gerenti kapsul memang paling mudah utk kita amalkan sebab xde rasa apa pon...n yg penting khasiatnya tetap terserat n tersejat dlm badan kita....

   

iyeee....aku sendiri dah amalkan kapsul manjakani ni hampir setahun dh....lepas habis pantang, dekat2 thaqeef nk masuk 3 bulan camtu aku dah start makan....bukan susah pon, telan je...semudah abc....hehe....susu aku makin meriah2....langsung xpanas n langsung xde effect pd thaqeef.... ye la, aku juz amalkan manjakani tulen tanpa campuran 100% asli....sebab tu ianye tak panas, dan sgt2 sesuai utk ibu2 yg mnyusu....takkan ada effect pd baby, susu brtambah meriah...

Disebabkan khasiat2 manjakani ni la aku sendiri telah jatuh cinta dan menjual produk istimewa ni sebagai rahsia wanita utk menambat hati suami.... dalam erti kata lain produk istimewa sebagai rahsia memikat suami....haaaa....tak teringin ke nk mencuba?? aku sgt2 yakin dengan kapsul manjakani ni, dats y aku sharing...kerana aku sendiri yg mengalami kesan2 kebaikkan dr buah ajaib ni....


in shaa Allah di lain entri aku akn kongsikan dengan lebih jelas lagi khasiat yg terkandung dlm buah manjakani yg wajib kita semua tahu....bukan terhad kepada kaum wanita saje, bahkan untuk kaum lelaki jgk....hoho, jangan terkejut kay....kerana lelaki jgk boleh gunakan manjakani untuk merawat buasir.....haaaa....jgn tak percaya...


Takpe...sebarang pertanyaan untuk mendapatkan Kapsul Manjakani boleh sms/whatsapp terus ke 019 513 8283...

 

4 comments:

Efa Othman said...

Salam perkenalan...singgah sini ...done follow...

efa othman

anajingga said...

tiada keraguan dengan khasiat manja kani buat wanita, sekarang tambah mudah setelah di kapsulkan. :)

Anonymous said...

ibu mengandung boleh mkn x?

Baiduri said...

Ibu mengandung n time period xboleh makan manjakani....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...