Tuesday, March 10, 2015

Teluk Gadung, Dungun

masih citer balik ganu CNY ri tu....time hubby p antar kami balik ganu dia bermalam 2 mlm n sempat gak jenjalan ke pantai...ke Teluk Gadung je, btul2 depan UITM dungun....xde apa sgt kt ctu, kaklong tasneem la njoy...

 jumpa playground xnyempat2 nk turun
papa ngah cari parking dia duk bising2 dah...

 main bubble lagi
yg ni sewa rm2 je, bekas kcik....

 thaqeef xmentido.....layan je pas2 dia amik gambo....hehe

 angin pantai kuat jugek...
syok ek kaklong...
kt kedah mana nk ada pantai camni kaklong....hehe

 tok tasneem cam tingin je nk main bubble tuu...hehe
mak aku pon bukan slalu dpt amik angin pantai ni
skali skala mesti la terasa sonok kan...tambah plak tgk cucu main...

 wefie.....

 kami ber4...
kaklong tasneem kelaut daaa.....


time nk balik kaklong meraung2 xmo balik
dh ngantuk kekdahnye...huhu
xpe, len kali kita p lagi yek sayang....
 

1 comment:

Julia Johari said...

Bersama keluarga mcm ni rasa seronok kan...dapat lihat keindahan pantai...dungun kg nenek suami julia...lama x balik sana. Nanti kalau balik nk try pi sini bawa Qi...hi bb thaqeef

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...