Tuesday, February 18, 2014

Tasneem n playground

Dh bnyak minggu rasanye xbawak tasneem g playground....xsempat n tambah plak skrg cuaca panas yg amat...sblom2 ni klu g tgk umah baru hujung mnggu mesti aku bawak tasneem g playground yg dekat ngn umah tu, budak2 pon ramai...sonok berganda la tasneem.... Tp skrg hari mnggu smakin sibuk....ye la, bnyak benda nk kna settle utk masuk umah baru...sabar la sayang, ckit lg tiap2 petang mama leh bawak awak g playpark...main smpai lebam hokey...hehe...

Al-kisah hari sabtu baru ni mcm biasa kami mlawat progres umah kami tu...dlm pkul 4 lbih kot....tgk kjap je...kbetulan MIL n tok pon dtg gak tgk....time nk balik tasneem dh terkedek2 blari nk p kt playground...tgh2 panas hangat tu....dia dh aim awal2 lg sbenarnye....kesian dia meraung2 nk pegi.... Mak bapak mana rela tgk anak meraung weh...papa layan la kejap ank main d tgh panas tu....huhu...ksian tasneem, xpuas main tp boley la....2 kali turun slide lepas kempunan...hehe....sabar tasneem, ckit masa je lagi yek....kita bagi settle dlu satu-persatu hal....in shaa Allah....

Fuh...aku duk lam kete pon sepet mata tahan haba panas....



W/pon xrela papa hangkut jgk....ckit lg boley demam tau main tgh panas....huhu

Ye la....budak2 besar ni dh pndai nk main mcm org besar kan
Alhmdllah playpark ni sgt dekat ngn umah baru kami
Pindah nti tasneem xde la boring sgt duk umah ngn mama
Ptg2 boleh turun padang....
Rumah sewa skrg sgt jauh playpark nye....aku pon xbrani nk bwak tasneem kuar dr pagar
Kejiranan is 1 malaysia, so bnyak yg bela dog....karang terlepas xckup tanah nk lari...huhu

Lepas je balik dr ni, trus p survey kain langsir....
N skrg aku ngah tungkus- lumus nk siapkan that langsir....
Fuh, kadang2 tasneem tlg gak menjahit....hehe...ank dara kan....tlg la sgt....huuu


Xsabaq nk gantung aih.....ngeeee

3 comments:

anajingga said...

memang cuaa sangat panas sekarang tak sesuai anak2 kecil bermain diluar..seronok dan tak sabarkan bila nak masuk rumah baru ni..salam ukhwah dari ana..

LYAfrina said...

alahai..main tgh pns nanti demam..lg2 cuaca pns mbahang luar biasa.. klo nk main kna cari tmn y indoor..

~ NANA ~ said...

hihi sama dgn ayish! tak kira panas, malam gelap pon sibuk nak main

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...