Tuesday, March 12, 2013

Tasneem rindu papa...

em, dh 2 hari papa duk kL...ade 2 hari lagi baru balik cni... huhu, ni la kursus paling lama rasanye, biasa paling lama pon 2 malam jer papa g... hehe...mcm kena tukor je tajuk n3 'mama rindu papa'... itu yg sebenor2nye.... tasneem rilek je xde pape... cuma time nk tido mlm je mcm duk jenguk2 cari papa dia....  tp al-hmdulillah tasneem skrg dh kembali kpd tasneem yg asal..... tasneem yg xkuat ragam n dh boley main srg2 time mama masak, mandi, smyg @ wat kje umah la.... asalkan dia tahu mama duk kt mana xpe la, dia dh boley wat hal sndiri.... tinggal aku je yg nk kena pantau aktiviti dia... bukan leh pecaye sgt, snyap2 kang tiba2 meraung.... em, sejak2 dh boley meniti ni asyik terbalik ajo kerojenye.... terduduk ckit2 ok la, tp kadang2 terbalik terhantuk kepala itu yg aku seriau.... rasa mcm xnak wat pape, nk bertempek je ngn tasneem.... aku skrg pon dh slow menjahit.... tiba2 aku terpikir takut terlepas pandang ngn perkembangan tasneem.... tgk2 ank dh besar, rugi tuuuuuu.... aku rasa mcm nak menikmati masa ngn tasneem skrg.... aku takut mnyesal di kemudian hari.... tasneem, mama sayang tasneem.... tiap2 hari mama nak main ngn tasneem n dgr tasneem gelak.... sgt sronok bila melihat ank membalas senyuman kita kan? rasa rindu plak kt tasneem.... hehe.... tasneem ade je, ngah tido tu.... 


mama sayang tasneem sgt2 <3


papa slalu call tnye tasneem meragam x? hehe.... tasneem baik sgt yang.... dh xnangis2 mcm time tumbuh gigi baru2 ni... sgt ceria... mama nk siapkan spasang dua lagi baju org n pasni mama igt nk stop amik tempahan.... mama nk tumpukan sepenuhnye perhatian kt tasneem.... mama sayang tasneem, terasa bersalah klu tgk tasneem main srg2.... sgt kesian hokey ank ko mengagah srg2, sembang srg2....oh, anakku....pasni mama xkan biarkan tasneem main srg2 lagi yer syg..... tasneem ank yg baik.... membesar la ngn sihat ye syg....


cepat2 la hri jumaat.... xsabar nk jumpe papa ^_^


 

7 comments:

With Julia said...

gud girl tasneem...bijak dh dia sekarang...mama wajib windu papa :)

fiqkbe said...

darwisyah pun rindu ayah :') *tetiba menyelit :P* fiq pun x sampai ati nak tinggal anak main sorang2. tapi kalau penat sangat fiq tido je. biar anak main sorg2 :P

Ummiarissa Mahdi said...

mama tasneem yang rindu papanya rupanya...hehehe...cepatlah hari Jumaat ye..

shazrina said...

sian mama n tasneem rindu kat papa ..tak pe, sat lagi papa balik laaa, 2 hari je lagi kan?

shazrina said...

sian mama n tasneem rindu kat papa ..tak pe, sat lagi papa balik laaa, 2 hari je lagi kan?

shazrina said...
This comment has been removed by a blog administrator.
shazrina said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...