Thursday, March 7, 2013

Pure Marine Collagen

hehe... aku pon nak menorai jgk... al-maklum la da masuk 3 series thn ni.... so, kna la b'siap sedia... utk sape? utk diri-sendiri n family tercinta la... akhir2 ni tapak kaki aku mcm kering n nak merekah je.... ngeri hokey.. perasan jgk kulit aku mcm kering ajo....ish, berganda2 ngerinye.... pompuan camni la, fobia ngn kedutan....huhu.... so, utk mengurangkan ckit gundah-gulana aku ni, aku nk try la amik apa2 yg boley membantu mngembalikan zaman remaja kannnn.... eceh....n dah ramai plak aku nengok yg mnggunakan Pure Marine Collagen (PMC) ni, so torai2 la beli... beli online je sonang, mnggu lepas da sampai... n baru 2 3 hari ni aku menelan....huhu

haruslah amik gred AAA
coz harege pon xjauh beza sgt...

ini yg baru siap rebus utk disimpan dlm esbok...

alhamdulillah...xde la teruk sgt rasanye klu +
ngn air sunquick... masih boley ditelan =)

alhmdulillah gak tekak aku boley terima... klu x, sia2 je kna sindir ngn mr.hubby....huuuu.... kesannye? err....masih dlm proses menerai.... xtahu la.... mintak2 la serasi ngn aku.... ameen... so, misi skrg nk abeskan PMC ni camana la hasilnye nti ek....


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...