Friday, March 25, 2016

Bezday en.suami 2016

Stori bulan lepas.....igtkan nk up trus lepas hari kejadian, tp duk tangguh2 smpai lake hari ni baru nk up...huhu....sabu je la...

Bezday hubby 2 februari.....alhmdllah bertambah lg usianya, smoga beliau diberkati seiring dgn usiannye.....ameennn....
Alhmdllah jgk tahun ni aku mampu buat surprise ckit utk beliau xmcm tahun2 sbelum ni main ucapan mulut jee....hehu....

Ni adiah utk c jantung hati...
Bungkus sndiri.....santek x?haha
Gambau je besaq, tp isi dlm tu kecik je...heeee
2 minggu sbelum tarikh besday aku dh bagi dh
Tp beliau xbukak pon, tnggu dgn penuh kesabaran smpai hari kejadiannye.....huhu.....
Bezday hubby betul2 sama hari thun baru cina
Kami memang x g memana cuti CNY ri tu
Santai2 kt umah je....so mlm tu lah beliau bukak adiah depan aku setelah anak2 smua dh beradu ^_____^
Cam romantik lak rasa....hihi

Ni plak kek aku tempah khas utk beliau...
Indulgance cheese choc moist
Malam sbelom 8 feb, kek smpai kt umah
Esoknye sesi potong kek :-)


Sambut kami2 je....
Kaklong suka mkn stoberi je
Sume di kutip....minat tul ngn stoberi

Kad bezday handmade sndiri jek...
Naknjgk tempek kannnn
Kot2 bleh wat inspirasi tahun2 akn datang....heee

Xde la pandai sgt melukis
Tp ada la bakat ckit2...
Bukak gugel tiru je la....haha
Yg oenting hasil lukis tgn keras sndiri

Buat depan kaklong...
Opkos la beliau pon nk tunjuk bakat jgk
Aku pon print je tapak tgn beliau
Eh, nk lukis kek utk papa plak katanye
So aku pegang tgn kaklong n lukis kek....

Ok dah....sekian....
Hepy bezday hubby :-)
Kudoakan dirimu sentiasa d bawahlindungan Allah
Terima kasih atas segalanya
Daku amat2 mencintamu
Smoga kita kekal hinnga syurga

Sayang kamoo ketat2.....

     

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...