Friday, September 18, 2015

Thaqeef 10 bulan +

Kesiannye....lama xhapdet blog...rindu sgt nk brceloteh stori pasal anak2 n aktiviti sharian family aku...tp apakan daya.... tunggu la ckit masa lagi, aku memang xreti nk curi2 ckit masa hapdet blog yg kelaparan n3 ni.....tuuu....ayat....cam xleh blah....haha.....ok2, nk selit stori pasal 2 badek ni jer....lama sgt xstori pasal ank2 syurgaku, thaqeef pon ckit lg cam nk bleh jalan dh...bnyak prkembangan beliau yg aku ketinggalan tempek kt cni....huhu, hampun syg....

Hero kecik mama 10 bulan lebih dh...merangkak laju ngn jayanye skrg...kaklong dlu xde merangkak, nyulur2 trus leh jalan...thaqeef mnyulur kjap je....tu la beza 2 badek ni.... 1 lagi cik thaqeef masih belom brgigi w/pon sebatang...gusi ats bwh dh bengkak...2 3 minggu ni asyik nk brtempek je ngn mama....hadui ank...kesian kaklong, smpai naik tuntrum balik...huk2... sabau la mama ngn papa....

Dh pandai ngadap tv...dgr lagu dh boley goyang2 bontot
Comey gilew....hehe

Kaklong tasneem yg makin bnyak brceloteh
Teman mama dulu kini n slamanye....


Kena pujuk leklok kaklong suh main ngn thaqeef
Maklum ler smuuuuaaaaaa kan mainan kaklong
Adik pegang siap r....
So, kena gtau awal2 adek nk pinjam mainan kakong boleh?
Klu kaklong kata boley...ok, mknanye bleh letak la thaqeef main skali.....
Tp klu kaklong kata kaklong je, adk xbleh....
Soooo...paham2 sndirik la....
Hamboi kaklong.....

Apapon....kaklong syg thaqeef....
Dia tau thaqeef adk dia....
Biasa la adk_bradek....
Smoga ank2 mama papa ni jadi bezfren 4eva pasni yek
Jgn gaduh.....brtolak ansur n brtimbangrasa ye syg
Masing2 ada t/jawab masing2
Jgn lupa tau.....
Mama papa sgt2 syg kamu br2....muaxxss

    

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...