Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Wednesday, June 5, 2013

Tasneem stahun ++

hari ahad baru ni bawak tasneem p KK... cucuk utk umur stahun... em, berat badan naik 200g ajo.... memang 2 3 minggu lepas selera makan tasneem agak kelaut... 2 3 mulut je dia boley telan bubur nasi klu time mkn.... dh mcm2 cara aku try camtu jgk gayanye, memang xjalan lgsung ngn nasi... aku wat bihun pon lg la dia xleh nk telan...wat warna-warni ke, hape ke, xjln jgk.... tp nasib baik dia boleh telan lg klu suap buah2 like anggur, betik, tembikai.... huhu....myb gigi nk tumbuh time tu kot, xpon dia nk beralih masuk 1 tahun.... tp skrg alhmdllah mood makn tasneem dh pon kembali.... sonok aku mnyuap dia mkn bubur, smngkuk habes.... smngkuk habes.... oh, aku xkenalkan lg tasneem ngn makanan2 lain yek... roti, kuih-muih bagai memang tasneem lom kenal lg.... alhmdllah jgk stakat ni aku masih exclusive bagi susu badan kt tasneem.... memang terbaik coz stakat hari ni tasneem blom penah lagi selsema, batuk b'kahak, demam pon xde melarat.... trima kasih ya Allah.... perkembangan tasneem amat mnyenangkan hati aku n hubby... 

tasneem skrg dh mula meniru apa yg kami buat... dh boley salam ngn papa dia time papa nk p kje... bila aku hampar sejadah nk semayang, dia p duduk atas sejadah n tadah tangan... klu baca Quran, eh dia pon ikut jgak ngn bahasanye... dh paham ngn arahan2 ringkas... alhamdllah.... smoga tasneem terus membesar mnjadi ank yg soleHah... ameeen... 





sonok tengok anak membesar depan mata
ini la rezeki aku, menjaga n mendidik anak sendiri...
ALHAMDULILLAH...

 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...