Thursday, June 20, 2013

baju kurung pertama tasneem

hmmm.... dh siap spasang baju kurung tasneem utk raya nti, sambil2 b'silat ngn tasneem sempat gak siap baju dia... ala, baju tasneem kecik senang takyah nk bentang2 ats lantai bagai.... bentang ats ironboard pon lepas.... tu yg senang nk jhit baju dia....

tadaa.... saje z0om tang atas jek... 
nk tnjuk kemasan leher n bunga 3 kuntum tu....ehehe

time testing tak pasang g bunga 3 kuntum
mama yg tak nyempat2 nk sarung kt ank....huuu

susah nau nk snap pic tasneem diri elok2 pakai baju baru dia ni
kot blakang pon boley laaa....
haaa.... ini baju raya tasneem utk tukar2 je, yg ikut tema xsiap lg..... ni kira testing la kan.... alahai sonok plak dpt ank gegurL ni kan... nak2 plak aku boley jahit sndiri baju dia..... wah, berganda sonoknye.... alhmdllah.... hubby aku kata nk beli lg kain bnyak2 utk wat baju kurung tasneem.... suka la tu tgk anak dara dia sopan2 kann... yg pastinye aku rasa thn ni memang tasneem xkan ada skirt @ baju kembang bagai.... hubby aku memang xsuka belikan skirt utk tasneem, sama la klu baju2 yg xde lengan... heran aku.... seksi katanye....hehe..... yg ade pon baju xde lengan org yg kasi.... baju kembang yg ade pon dua lai je yg raya thn lepas.... pastu xde dh.... tgk budak2 lain pkai baju kembang chomey je....huhu
 
 

3 comments:

achiek anis said...

untung tasneem maknya pandai jahit...

utk airis anis tempah je...heeee

jaja_NorLiza said...

bestnya leh jahit sendiri.. untung tasneem..

sy punya baju dah siap..yg anak lom carik lg..baju kurung bdk yg dah siap mahal seh..kalah mak pak...

Aty_Fared said...

Teror nyer jahit baju kurung anak sndiri...untung..eerr..boleh niaga nih...:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...