Wednesday, May 18, 2011

Pulau Lagenda

kali ni kisah rombongan cik kiah ke pulau langkawi lak (14,15,16/05/11).....hehe....p 2 buah kete 3 hari 2 mlm n naik kot kuala perlis....mak mertua aku la yg tingin sgt2 nk p langkawi, so hubby aku pon booking la umah bank kt langkawi nun...yg kesiannye mak aku, dh cnfirm2 nk ajak die, tp last2 xde tiket bas nk mai utara ni....waaaaa....ksian mak aku. aku janji pd diri aku sndiri, len kali klu nk p mkn angin rmai2, aku sndiri yg akn balik amik mak aku kt dungun nu...huhu...biar puas hati aku......tp nsib baik mak aku dh penah jejak ke pulau lagenda tu, myb mak aku rindu n tingin nk jejak skali lg.....tp tu la, xde rzeki die.....

tmpat pnginapan kami, Chogm Villa.....btul2 duk Pekan Kuah

round2 p.langkawi....singgah pantai Chenang

Makam Mahsuri~

merakam memori kt teratak mahsuri (nsib bek xruntuh...kih3)

piss (^_^)

xsah klu xdtg cni ok =)

wajib~da only us...haha
myb len kali aku dtg cni lg, tp juz kami b'2 shj ok....ksian hubby aku xsmpat nk nek kete kabel, mklum la rmai2 dtg juz nk shoping....mak mertua aku nk borong pnggang-mangkuk, tok nk borong mcm2 jnis ken batik, pak Lang nk borong rokok, bla bla bla....adusss.....sudahnye, blik sg.ptani aku trus dserang demam selsema.....waaaaa......dh la kmaren hubby cuti hri wesak, dh 2 mnggu plan nk tgk wayang ngn hubby, sudahnye melepak kt umah je d hri cuti.....adakah ptut? adakah ptut? huhuuuuuuuuuu...................nway, smoge aku cpat sembuh dr demam ini....ameeennnn =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...