Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Monday, November 15, 2010

Tuhan menguji takkan berakhir

Lusa adalah Hari Raya Korban, dan aku akan pulang ke pangkuan bonda untuk beraya bersama. Untuk kali keduanya aku beraya tanpa suami disisi. Sedih....tetapi inilah dugaan dari Allah yang aku percaya satu hari nanti kami akan berdekatan jua. Aku bersyukur walaupun jarak memisahkan pandangan antara kami, namun tiada masalah lain yang mengganggu.....biarkan kami bahagia ya Allah walau dengan apa cara sekalipun, dan tetapkanlah kepercayaan antara kami.
Jarak antara dungun dengan sungai petani bukanlah dekat, 8 jam perjalanan....tapi aku gembira (^_^)
'sabarlah sayang, cuti tahun ni dah habis...jika diizinkanNya, kita akan beraya bersama tahun depan'

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA UNTUK SEMUA~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...