Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

HOME | KEDAI BAIDURI | MY SEWING | MY DIY | GALERI TASNEEM |

Tuesday, November 9, 2010

Putus asa

hari sabtu ni aku akan menduduki M-test...m-test buat kali yang ke-5....
kali pertama aku apply KPLI, xtahu mana silapnya maybe aku silap isi form...maklum la kali pertama isi KPLI. kali kedua aku mtest kat gong badak, aku teruja sangat....aku menumpang rumah kawan aku,ja kt tepoh, batu 6. pagi tu ja yang hantar aku ngn skuter egonya....t/hari pn dia datang jemput aku. kali ketiga plak aku dapat mtest kt gong badak jugak, dan menumpang rumah ja jgk.....masih belum ada rezeki, kali keempat aku dapat lagi ujian mtest....kali ni kat dungun n mak aku sndiri yang temankan aku.....pun masih belum ada rezeki. then aku apply lagi KPLI untuk kali yag ke-5....dan hari sabtu ni aku akan jalani ujian mtest lagi....kali ni aku ingin beralih angin, pusat ujian kat sungai petani n offcourse husband aku sndiri yang akan temankan aku nanti.....
apa yang aku ingin kongsikan, setiap kali aku mendapat panggilan mtest aku sentiasa bersemangat untuk mendudukinya.....tetapi kali ini lebih bersemangat, aku bli buku mtest, aku baca, aku buat latihan.....setiap kali mtest mesti la aku mengharapkan kelulusan, tapi kalau xberjaya aku kira usahaku belum lagi mencapai kelayakan untuk aku menjadi seorang guru.... so, aku terima....aku xkan putus asa...yang penting usaha aku sendiri dan bukan orang lain...harapan aku, moga2 ada sinar untuk aku menjadi seorang guru pada tahun depan.....amin~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...