Wednesday, September 12, 2012

1st step of Tasneem

alhamdllah...tahniah sayangku kamu dh bleh mniarap sndiri... 3 bulan 2 minggu n 3 hari tasneem dh bleh meniarap sndiri, dh bnyak hari dia cuba b'golek sndiri tp asyik t'sngkut kt bahu je... tp pagi ni aku letak je depan tv, trus tasneem golek2 n telangkup...hehe.. sbenarnye smalam time aku mnyusu dia kul 12 lebih tiba2 tasneem muntah susu ngn bnyak, habis kna baju...kbtulan plak dia poo poo... so, aku nk tukarkan baju n lampin dia skali... time tukarkan lampin 2 la tasneem duk golek2 n telangkup meniarap... syok agaknye dh bleh meniarap sndiri asyik nk b'golek ajo.... tp tasneem xleh duk meniarap lama2, sesak dada je aku tgk....huhu.... kesimpulannye xleh biarkan tasneem meniarap lama2...

 hoyey2....dis is 1st step kamu sayang.... mama sgt suka tgk p'kembangan kamu
go tasneem go!
 muka baru bngun tido... hidung masih merah kna kiss ngn cik nyamuk kmaren...

sonok kan tgk ank m'besar depan mata... nampak mcm hal kecik je, tp tasneem is puteri sulong kami so aku terasa amat teruja bila tgk perubahan n perkembangan tasneem.... smoga kamu trus maju anakku (^_^)... mama xsabar nk tgk tasneem leh duduk plak, nti bleh mama pakaikan bapron yg mama jahit utk kamu...hehe

 

1 comment:

MaMaIfFah:iZzaH said...

izzah dah 4bln tp xmeniarap lagi..asyik tersangkut kat bahu n pipi y tembam je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...